gambler-x:

THIS WAS LITERALLY THE BEST COMIC I HAVE EVER HAD THE SINCEREST PLEASURE TO READ.

(Source: pdlcomics)


fyeahwelcometohell:

Sock is a sweet but somewhat unstable teen who commits suicide after the accidental murder of his own parents. In Hell he meets Mephistopheles, the amicable manager of the underworld, who offers him a job: Sock is to become a demon, tasked with haunting humans and driving them to suicide. At first this seems like Sock’s dream job—a way he can finally act on his desires without consequence—but after meeting his first target, a disinterested highschooler named Jonathan, he finds himself with another desire that just might be stronger… and just might have a consequence.

Welcome to Hell (2013)


Okami Concept Art - Locations

(Source: visor-of-serkonos)


giratinope:

39crossing:

We already have a leaf cup so…. What is this gonna be called??

That’s a refrigerator

giratinope:

39crossing:

We already have a leaf cup so…. What is this gonna be called??

That’s a refrigerator



fathergerard:

When other people steal your posts:

image

When it gets more notes than yours:

image

THEN WHEN THEY GET ALL THE RECOGNITION:

image

AND PEOPLE THINK YOU STOLE IT FROM THEM WHEN IT’S THE OTHER WAY AROUND:

image

(Source: fathergerard)


(Source: theperfectcell)


deviouslydoomed:

3 and 4/??

(◕ヮ◕)ノ~Happy V-Day you sons a beaches

First two are here

Free to use uVu


beautifulblacksheep:

williams-sonoma:

Skip the drive-through and get lucky.

DIY: Lucky Mint Milkshake

I am so glad this is mint, I thought they were making a collard green milkshake and I was so upset


flower-bot:

camerapits:

Night Vale x SCP crossover. Given the nature of the town - and residents - and the goal of the Foundation, it’s only natural that the two will eventually interact.
Having said that…how will it play out?

This is actually a crossover I love love love? I don’t think anyone would mind if I linked my favorite stories of this crossover, so here I go-
SCP-2102

My Heart Opens To Your Voice

SCP-615

Bonus Fanart
 

flower-bot:

camerapits:

Night Vale x SCP crossover. Given the nature of the town - and residents - and the goal of the Foundation, it’s only natural that the two will eventually interact.

Having said that…how will it play out?

This is actually a crossover I love love love? I don’t think anyone would mind if I linked my favorite stories of this crossover, so here I go-

SCP-2102

My Heart Opens To Your Voice

SCP-615

Bonus Fanart

 


What's your biggest fear ?
Anonymous

ben-c:

SUPERVOLCANOES

AND AFTER I EXPLAIN WHY, THEY GONNA BE URS TOO

THERE R 3 IN THE WORLD BUT IM GONNA FOCUS ON THE YELLOWSTONE ONE BC IT’S CLOSEST TO ME AND ALSO IS MOST LIKELY TO ERUPT SOONEST

BASICALLY, FORGET UR MENTAL IMAGE OF A TYPICAL VOLCANO. THIS AINT NO CUTESY SCIENCE FAIR CONE SHIT. THIS MOTHERFUCKER TAKES UP THREE STATES AND SITS UNDER THE SURFACE LIKE………LIKE SOMETHING DANGEROUS……THAT STAYS UNDERGROUND. LIKE A GROUNDHOG. BUT DEADLY. LIKE A DEADLY GROUNDHOG.

OK SO THIS BRUH JUST CHILLS THERE TAKING UP HUNDREDS OF SQUARE MILES OF UNDERGROUND AMERICA ALRIGHT?? AND ITS LITERALLY RISING AT A RATE OF SIX INCHES A YEAR. THATS BULLSHIT SPEED. MOUNTAINS DONT EVEN RISE SIX MILLIMETRES A YEAR AND THOSE ARE GODDAMN MOUNTAINS. THIS FUCKER IS SERIOUS.

SO WHY IS THAT SO SCARY, HUH???? JUST SOME SHIT RISIN UP A BIT??? NO, MOTHERFUCKER. THIS SHIT COULD ERUPT AT LITERALLY ANY MOMENT WITHOUT NOTICE. NOTHIN. NO WARNING SIGNS. IT COULD LITERALLY JUST EXPLODE AT ANY FUCKING SECOND.

AND WHEN IT DOES, THATS THE FUN BIT. BASICALLY, IF YOU LIVE IN THE CENTRAL USA, YOURE LUCKY, BECAUSE YOU GET INSTANT DEATH BEFORE YOU EVEN KNOW WHAT HITS YOU. WYOMING, IDAHO, COLORADO, MONTANA, UTAH, ETC. UR DEAD WITHIN SECONDS BECAUSE THE GROUND UNDER YOUR FEET WILL LITERALLY EXPLODE AND INSTANTLY KILL YOU. IF YOU LIVE FURTHER AWAY IN NORTH AMERICA, THATS THE WORST. I LIVE IN THE WORST POSSIBLE PLACE FOR THIS SHIT. IF YOURE A FEW HUNDRED MILES AWAY, THATS THE SCARIEST, BECAUSE YOU WILL DIE, AND PAINFULLY, BUT YOULL KNOW IT’S COMING AND YOU CANT DO SHIT ABOUT IT. WHERE I LIVE, I’LL GET ABOUT AN HOUR AND A HALF WARNING. AN HOUR AND A HALF TO LITERALLY SAY GOODBYE TO EVERYONE I LOVE, BECAUSE THEN THE PYROCLASTIC FLOW WILL BE HERE AND SCORCH EVERYONE TO DEATH. THERES NO GETTING AWAY. IF YOURE IN NORTH AMERICA, YOURE FUCKING DEAD, NO MATTER WHAT, WITHIN HOURS.

AND IF YOU LIVE IN CHINA OR ENGLAND OR SOME SHIT YOURE PROBABLY LIKE “WHATEVER, LATER LOSERS, WE FINE”

WRONG MOTHERFUCKER

EVEN IF THE RESULTING TSUNAMIS AND STORMS AND EARTHQUAKES AND HUGELY RISING SEA LEVELS DONT FUCK YOU OVER, NUCLEAR WINTER SURE WILL

WHATS NUCLEAR WINTER, YOU ASK? WELL LEMME FUCKIN TELL U, SHORT STACK. THATS WHEN THE VOLCANIC ASH BLOTS OUT THE SUN AND CAUSES THE TEMPERATURE TO DROP THIRTY-ODD DEGREES CELSIUS. FOR 12 YEARS. STRAIGHT. ALL OVER THE PLANET. NO SUNLIGHT, PERPETUAL SNOW, PERMANENT COLD. EVERYWHERE. THAT MEANS NO HYDROELECTRIC POWER, NO NATURAL GAS, NO CROPS OR FARMING OR LIVESTOCK OR FOOD PRODUCTION. HAVE FUN, MOTHERFUCKERS. I WASNT KIDDING WHEN I SAID THE PEOPLE WHO DIE INSTANTLY ARE LUCKY.

BY THE WAY, IN CASE UR CONFIDENT IN YOUR ABILITY TO SURVIVE NUCLEAR WINTER - DONT BE. THAT SHITS WHAT KILLED THE DINOSAURS. NOT THE METEOR IMPACT, NAH THEY WAS FINE FOR THAT SHIT. IT WAS NUCLEAR WINTER THAT KILLED MILLIONS OF SPECIES OF DINOS. GOOD LUCK.

DID I MENTION THERES THREE OF THEM AROUND THE WORLD?? ???? DID I MENTION NOBODY ACTUALLY KNOWS WHEN THEYRE GOING TO ERUPT?? DID I MENTION THEY GIVE NO WARNING???? ???? AND THEY COULD FEASIBLY ERUPT AT ANY MOMENT????

I WARNED U THIS SHIT WOULD FUCK U UP MAN I FUCKIN WARNED YOU GOD DAMN I NEED 2 SIT DOWN


i made a thing where you ask stuff about music
1: favourite five albums of all time
2: favourite song lyrically
3: favourite song musically
4: last gig you went to
5: the band you want to get back together most
6: a song that makes you cry
7: a song that makes you laugh
8: a lyric you have to shout
9: the song you sing most in the shower
10: favourite gig you've been to
11: a song you'd most like to do karaoke to
12: a band member you'd most like to do karaoke with
13: are you a CD/vinyl person or an MP3 download person?
14: favourite album to listen to in full
15: a song to sum up this year so far
16: most played song on your itunes
17: favourite album artwork
18: favourite song title
19: guilty pleasure song
20: favourite soundtrack

rxcked:

The only romance in my life is My Chemical Romance and even they broke up


nattosoup:

8bitmaximo:

leseanthomas:

OMFG. THIS. SHOW.

GPOY FOREVER.

What is this beautiful show, I must watch it.